Instrumente

Ordinul MEN nr. 3124/2017 INTEGRAL

Ordinul ministrului Educației Naționale nr. 3124/2017 privind aprobarea Metodologiei pentru asigurarea suportului necesar elevilor cu tulburări de învăţare stabilește metodologia atașată reglementează procedurile de evaluare adecvate pentru depistarea tulburărilor de învăţare (dislexie, disgrafie şi discalculie) ale elevilor, precum şi tipul de intervenţie pentru asigurarea învăţării individualizate şi personalizate în cazul acestora.
Documentul nu se referă la categoria copiilor/elevilor cu dificultăţi de învăţare, care este reglementată de legislaţia actuală în vigoare.
Vezi și pagina Ministerului Educației Naționale: Ordinul ministrului Educației Naționale nr. 3124/2017
Descarcă direct de aici: OMEN_TSI_ nr.3124-2017.pdf
Descarcă direct de aici: Anexa OMEN nr 3124_TSI.pdf

Fișă: Instrumente - IDENTIFICAREA ELEVILOR

Instrumente metodologie pentru identificarea elevilor cu risc de a fi diagnosticaţi cu tulburări specifice de învăţare
Aceste instrumente se găsesc în Anexa 1 a Ordinului MEN nr. 3124/2017.
Descarcă în variantă mare aici: Instrumente identificarea elevilor pagina 1 și pagina 2.

Fișă: Îndrumător - INSTRUMENTE COMPENSATORII

Îndrumător pentru recomandarea/asigurarea instrumentelor compensatorii, măsurilor de dispensare, evaluare adaptată, în funcţie de simptomatologia copiilor cu tulburări specifice de învăţare
Aceste instrumente se găsesc în Anexa 2 a Ordinului MEN nr. 3124/2017.
Descarcă în variantă mare aici: Îndrumător pagina 1, pagina 2pagina 3.


Dislexia - Educație fără bariere

🔵  Oferă FEEDBACK aici!  🔵 Asociația pentru Copii Dislexici Craiova, împreună cu Asociația MIRIAS Educational, organizează ediția a II-a a...